Alla inlägg under december 2012

Av linnea johansson - 29 december 2012 16:47

Är i Karlstad hos Mimmi för att hon är hon sin pappa:) och idag köpte jag lite nya kläder från hm, två tröjor och en bh :)

Av linnea johansson - 21 december 2012 22:35

Hej alla läsare. Kom nyss hem från en super bra bio som hette hobbit:) den var super bra:) men jorden gick aldrig under eller kommer den göra det ???:3 men jag tror allefall inte att den kommer gå under men nu sover jag över med Mimmi<33 herrå :)

Av linnea johansson - 21 december 2012 13:47

Tjoobre alla idag var det julavslutning i kyrkan....Och så sägs det att jorden ska gå under men det kommer den inte göra det vet jag:) Men ikväll ska jag på bio med en kompis som heter mimmi och filmen heter hobbit..<3 aja men herrå<3 ha en bra jul alla läsare<3

Av linnea johansson - 19 december 2012 17:34

Hejsan ville tipsa om mina kompisars blogg www.blondieochstoppljus.devote.se <-- LOOK ON IT!


Lol var det ända ^-^

Av linnea johansson - 19 december 2012 17:28

Tja tja bloggen tänkte berätta lite om imorn. Japp imorn ska vi ha ganska chill med godis och kolla på film på eftermiddagen. På förmiddagenvar jag och ska vi åka pulka med skolan (noobigt, går ju i sexan). Nyss var jag och min kompis in the store och köpte lite godis till imorn (N0M N0M). Snart ska vi på hennes lilla träning.


Aja hejdå bloggen!

Av linnea johansson - 17 december 2012 16:55

Hej alla läsare jag ska bara berätta lite om min dag idag :) idag har det varit en bra dag utom att jag typ ramlade på isen idag och för en i femman som går runt och typ viskar och skriker, bloggen!!och det är så jävla störande och han har inte ens sätt min blogg så han kan känna sig ägd!

Av linnea johansson - 8 december 2012 16:03

Jag har en app på min telefon som det finns olika smiles på som typ man kan trycka på när man ska skicka sms. Men när jag tryckte på en smile så kom det på bloggen att det blev fråge Tecken:) Aja men sorry. Chao<3

Av linnea johansson - 8 december 2012 15:58

Hej bloggaren linnea här?
Nu är jag Påväg hem från mariebergsskogen. Jag var där för att kolla på julmarknaden men det var fan iskallt men allefall när jag kommer hem så ska jag va med min kompis tindra och vi ska sova över igen, det gjorde vi igår också så det ska bli kul men hejdå?

Presentation


Jag är en 12-årig tjej som heter Linnea och jag skapade den här bloggen för att berätta om mitt liv och vad gör på dagarna.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards